Najpogostejša vprašanja

Vaše naročilo je bilo preklicano iz sledečih razlogov:

  • Artikel ni več dostopen
  • Plačilo ni bilo uspešno izvršeno:


Plačilo s položnico – Vaše plačilo ni bilo evidentirano v roku 3 dni od kreiranja naročila.

Plačilo s kartico – plačilo za vaše naročilo ni bilo uspešno izvršeno.

Izdelke na spletni strani lahko naročite neposredno na www.pandorashop.si

Če se še niste registrirali, morate storiti najprej to. Po uspešni registraciji bo na vaš e-naslov poslano potrdilo o registraciji. Nato preprosto zaključite naročilo tako, da izdelek dodate v košarico in sledite drugim korakom. Potrditev naročila z identifikacijsko številko bo prispela na e-poštni naslov, ki ste ga navedli med registracijo, kar potrjuje, da ste upoštevali vse korake. 

Drugi način je, da nam svoje naročilo posredujete po e-pošti info@pandorashop.si .V tem primeru nam sporočite potrebne podatke, da lahko vaše naročilo ustvarimo:

  • Šifra artikla
  • Velikost in količina
  • Ime in priimek prejemnika
  • Naslov za dostavo
  • Mobilna telefonska številka

Cena dostave je 4 EUR za standardno dostavo.

V kolikor je znesek vašega naročila 90 EUR ali več, potem je dostava brezplačna.

Naročilo lahko prekličete v 1 uri od trenutka, ko ste naročilo oblikovali. Po izteku tega roka vam ne moremo zagotoviti storniranje naročila. Pogosto se že v parih urah preda paket kurirski službi za dostavo.

Naročilo lahko prekličete na info@pandorashop.si

Žal ne. Artikle kupljene preko spletne prodajalne ni možno menjati ali reklamirati v Pandora maloprodajnih objektih. V teh primerih nas kontaktirajte na info@pandorashop.si

Če po odprtju pošiljke ugotovite, da se dostavljeni artikli ne ujemajo z naročenimi ali da podatki na računu niso ustrezni, nas kontaktirajte tako, da pošljete e-pošto na info@pandorashop.si , najkasneje v 24 urah po prejemu pošiljke.

Če se na kupljenem izdelku pojavijo pomanjkljivosti, imate pravico vložiti pritožbo dve leti od datuma nakupa.

Potrebno je izpolniti reklamacijski obrazec in nas kontaktirati, da bo vaša zahteva zabeležena.

Odgovor na pritožbo boste prejeli v 8 dneh po prejemu pritožbe in bili obveščeni o nadaljnjih sklepih.

Če opazite, da ima pošiljka vidne poškodbe med dostavo, ne prevzemajte paketa. V tem primeru nas kontaktirajte tako, da pošljete elektronsko sporočilo na: info@pandorashop.si

O nadaljnjem postopku vas bomo čim prej obvestili.

V primeru, da se naročeni artikel ne ustreza, ima potrošnik pravico odpovedati pogodbo v 14 dneh od datuma dobave izdelka. Ob odpovedi lahko stranka lahko, vendar ni treba, navesti razloge za odpoved.

Pišite nam tako, da nam pošljete e-pošto na info@pandorashop.si , da bo vaša zahteva za vračilo zabeležena.

Izdelek je treba vrniti v pravilnem, neuporabljenem stanju in v originalni, nepoškodovani embalaži, skupaj z originalnim računom in izpolnjenim Obrazcem za uveljavitev pravice kupca od odstopa od pogodbe, ki ga lahko prenesete tukaj

Izdelek z vso potrebno dokumentacijo je treba osebno ali s kurirsko dostaviti na naslednji naslov:

SF1 Clips d.o.o.

Prešernov trg 3, 1000 Ljubljana

Prodajalec je dolžan kupcu vrniti znesek, ki ga je plačal po pogodbi, vendar  najpozneje v 14 dneh od datuma prejema izdelka

Če ste po prejetju pošiljke ugotovili, da dobavljeno blago ne ustreza naročenemu ali podatki na računu niso pravilni, nas kontaktirajte tako, da pošljete e-pošto na: info@pandorashop.si

Ko izberete način plačila s kartico, se sredstva v višini vašega naročila rezervirajo na vašem računu. Šele po potrditvi razpoložljivosti artikla/ov se izvede plačilo. Če naročenih artiklov ne bo mogoče dostaviti, bodo vaša sredstva sproščena.

Poleg možnosti odstopa od pogodbe ter vračila izdelka vam ponujamo tudi možnost, da izdelek, ki vam ne ustreza, zamenjate za drug izdelek. To lahko storite v roku 14 dneh od prejema pošiljke.

Postopek zamenjave artikla si lahko ogledate tukaj

Vsak kos nakita Pandora je ročno izdelan iz visoko kakovostnih materialov.

Da bo vaš nakit vedno videti čudovito, ga je potrebno sneti pred spanjem ali telesno aktivnostjo. Shranjujte ga ločeno od drugega nakita in s tem preprečite praskanje in drgnjenje nakita.

Izogibajte se stiku z gospodinjskimi kemikalijami in slano vodo, saj to poslabša videz nakita, itd. Lahko pride do oksidacije pri kateri nakit potemni in izgubi sijaj. Nakit polirajte z mehko polirno krpo, da bo bolj sijoč, vendar ne pozabite, da tkanina ne bo odstranila fizičnih poškodb in prask.   

Podjetje SF1 Clips d.o.o., kot član skupine SF1, je generalni in ekskluzivni distributer danske blagovne znamke nakita Pandora za balkanske države in Moldavijo. Z vsakim naročilom prejmete potrdilo o pristnosti, ki potrjuje, da je nakit, ki ste ga kupili, originalni nakit Pandora. Vsak unikatni kos nakita Pandora je profesionalno izdelan in ročno dokončan s strani vrhunskih in nadarjenih mojstrov ter tako ustvarjajo sodoben, eleganten in ženstven nakit iz 925 srebra, 585 zlata in naših edinstvenih mešanic kovin - Pandora Rose in Pandora Shine.   

Obstajajo trije načini plačila:

- plačilo z gotovino ob dostavi, pri prevzemu od kurirske službe

- plačilo s plačilnimi karticami: Maestro, MasterCard, Visa

- plačilo s položnico, pri čemer naročilo pošljemo po evidentiranju plačila

Pandora Me predstavlja kolekcijo miniaturnih obeskov, ki jih lahko nizate na eni od zapestnic Pandora Me in broški, vsebuje tudi kolekcijo miniaturnih uhanov, ki se prodajajo posebej. Obeske Pandora Me lahko nosite na zapestnicah Pandora Me in ESSENCE, kot tudi na ogrlicah ESSENCE. Obesek Pandora Me ni mogoče nositi na standardni zapestnici in ogrlici Pandora Moments, niti na zapestnicah in ogrlicah Reflexions.

Čas dostave je 5 delovnih dni. Natančnega dne in čas dostave žal ne moremo določiti, saj to ni odvisno samo od nas, ampak tudi od kurirske službe.

Sodelujemo s GLS.