Če ste po prejetju pošiljke ugotovili, da dobavljeno blago ne ustreza naročenemu ali podatki na računu niso pravilni, nas kontaktirajte tako, da pošljete e-pošto na: info@pandorashop.si
- PANDORA
- Najpogostejša vprašanja
- Pritožbe, menjava in vračilo
- Prejel/a sem napačen artikel / moja pošiljka je nepopolna – kaj storiti?
Pritožbe, menjava in vračilo
24.07.2020.
Prejel/a sem napačen artikel / moja pošiljka je nepopolna – kaj storiti?
Podobni članki
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
Podobni članki
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo