Ko izberete način plačila s kartico, se sredstva v višini vašega naročila rezervirajo na vašem računu. Šele po potrditvi razpoložljivosti artikla/ov se izvede plačilo. Če naročenih artiklov ne bo mogoče dostaviti, bodo vaša sredstva sproščena.
- PANDORA
- Najpogostejša vprašanja
- Pritožbe, menjava in vračilo
- Vkolikor je bilo moje naročilo preklicano, plačal/a sem s kartico – kdaj bom dobil/a vrnjen denar?
Pritožbe, menjava in vračilo
24.07.2020.
Vkolikor je bilo moje naročilo preklicano, plačal/a sem s kartico – kdaj bom dobil/a vrnjen denar?
Podobni članki
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
Trenutno nema komentara
Podobni članki
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo
24.
Jul.
2020.
Pritožbe, menjava in vračilo